مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 15:152020-10-26سياسي

سومین جشنواره نیرو و رسانه فراخوان داد/ مهلت ارسال آثار تا 5 آذرماه


با شعار محوری رسانه و ارزش آب و انرژی جشنواره ملی نیرو و رسانه (نور) که برای سومین دوره از سوی روابط عمومی وزارت نیرو برگزار می شود، برای آثار علاقه مندان فراخوان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از روابط عمومی آبفا کهگیلویه و بویراحمد سومین جشنواره ملی نیرو و رسانه (نور)، این دوره از جشنواره با شعار محوری رسانه و ارزش آب و انرژی برای خبرنگاران و فعالین عرصه رسانه در زمینه نیرو و غیره توسط وزارت نیرو برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.

این دوره از جشنواره با هدف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی درباره ارزش ذاتی، اجتماعی و اقتصادی آب و انرژی، مشارکت رسانه و شبکه های اجتماعی در موضوع ارزش دادن به آب و انرژی به عنوان یک منبع مشترک و ارزشمند و بررسی سیر تاریخی و  الگوهای فرهنگی و اجتماعی مرتبط با ارزش آب و انرژی در ایران برگزار خواهد شد.

  در فراخوان این جشنواره  محورهای مفهوم ارزش و ارتباط این مفهوم با حوزه های مختلف آب و انرژی، آب و کشاورزی، هم بست آب و انرژی و پایدارسازی منابع،  تجربیات موفق در حوزه های مرتبط با مدیریت مصرف و کاهش تلفات آب و انرژی، توانمندی ها و ابتکارات بخش های غیردولتی و مردم نهاد در حوزه ارزش آب و انرژی و ارزش دادن به آب و انرژی؛ آمایش سرزمین و توسعه پایدار مورد توجه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین جشنواره نیرو و رسانه فراخوان داد/ مهلت ارسال آثار تا 5 آذرماه

سومین جشنواره نیرو و رسانه فراخوان داد/ مهلت ارسال آثار تا 5 آذرماه