مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 15:102020-10-26سياسي

ضرورت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت با حمایت از ایثارگران


مدیرکل بنیاد شهید استان چهارمحال و بختیاری در ملاقات با ایثارگران گفت: اگر بخواهیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم نیازمند این هستیم تا جامعه ایثارگری خود را حمایت و از آنان الگوگیری کنیم.

- مدیرکل بنیاد شهید استان چهارمحال و بختیاری در ملاقات با ایثارگران گفت: اگر بخواهیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم نیازمند این هستیم تا جامعه ایثارگری خود را حمایت و از آنان الگوگیری کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریبرز نجفی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در ملاقات با ایثارگران استان پیگیر مشکلات جامعه ایثارگری شد و دستورات لازم در خصوص رفع مشکلات این عزیزان را صادر کرد.

وی اظهار کرد: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس حماسه آفرینی کردند و امروز هم مانند همان سال ها در تمامی عرصه های جهاد و ایثار اجتماعی حضوری فعال و موثر دارند.

فریبرز نجفی با اشاره به این که ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بدون تکریم ایثارگران ممکن نیست گفت: اگر بخواهیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم نیازمند این هستیم تا جامعه ایثارگری خود را حمایت و از آنان الگوگیری کنیم.

نجفی در ادامه با توجه به وضعیت استان در خصوص ویروس کرونا از ایثارگران خواست جهت حفظ سلامتی خود تا حد امکان از حضور در مکان های عمومی پرهیز کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت با حمایت از ایثارگران

ضرورت نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت با حمایت از ایثارگران