مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 14:452020-10-26سياسي

متوسل: هیچ نهاد مهدوی را رقیب خود نمی دانیم/ راه اندازی مدرسه مجازی مهدویت


مدیرعامل بنیاد مهدی موعود (عج) با بیان اینکه این بنیاد هیچ نهاد مهدوی را رقیب خود نمی داند، گفت: به منظور رصد و پالایش فعالیت های مهدوی شورای سیاست گذاری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس به مناسبت فرارسیدن نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)، نشست خبری مدیرعامل بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) با اصحاب رسانه های جمعی امروز برگزار شد.

بنابراین گزارش، حجت الاسلام محمد متوسل ضمن تبریک آغاز زعامت و امامت حضرت ولیعصر(عج)، مهم ترین آرمان مهدوی را اقامه عدالت در جامعه اسلامی برشمرد و به روایت معروف پیامبر اکرم (ص) که فرمودند: یملاء الله به قسطا و عدلا بعد ما ملئت ظلما و جورا اشاره کردند.

متوسل افزود: برخی در مورد واقعه غدیر خم می گویند که نام امام علی (ع) در قرآن نیامده و در مورد مهدویت هم می گویند که نام امام زمان (عج) در قرآن نیامده است، پاسخ روشن ما این است که لزومی ندارد که نام ائمه در قرآن آمده باشد آنچه مهم است این است که آیاتی در قرآن داریم که تفسیر و تطبیق آنها جز با اهل بیت (ع) امکان پذیر نیست.

وی از آیه 55 سوره نور به عنوان روشن ترین آیه قرآن که جز با ظهور امام زمان (عج) محقق نمی شود، نام برد که می فرماید: وعدالله الذین امنوا منکم و عملوا الصالحات لیستخلفنهم فی الارض و گفت: تحقق این آیه که وعده حکومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متوسل: هیچ نهاد مهدوی را رقیب خود نمی دانیم/ راه اندازی مدرسه مجازی مهدویت

متوسل: هیچ نهاد مهدوی را رقیب خود نمی دانیم/ راه اندازی مدرسه مجازی مهدویت