مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 14:102020-10-26پزشكي

کادر درمان خسته تر از همیشه؛ مدافعان سلامت را دریابیم


بیش از هشت ماه از شیوع کرونا می گذرد و کادر درمان خسته تر از همیشه در خط مقدم مبارزه با این ویروس در تلاشند اما نیاز است هر یک از ما نیز به نوبه خود آنها را دریابیم و برای کم شدن باری از روی دوششان تلاش کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، صحبت از خستگی های کادر درمان حرف دیروز و امروز نیست؛ چرا که از ابتدای آنها خسته تر از همیشه ایستاده اند و از مردم می خواهند تا با رعایت بهداشت به قطع زنجیره ویروس کمک کنند.

این روزها گذراست دکتر ندا جویان 42 ساله، متخصص داخلی بیمارستان حضرت علی اصغر است.

او که هشت ماه است به همراه همسر پزشک خود در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) فعالیت شبانه روزی دارد می گوید: این روزها گذرا است، مهم این است که چگونه توانسته ایم به بیماران خدمت رسانی کنیم.

این متخصص جوان با بیان اینکه در ابتدا، بیماری کوویید 19  بزرگ جلوه داده می شد، گفت: امروز با گذشت هشت ماه توانستیم به همت تیم درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز به مبتلایان کرونا خدمات خوبی ارائه دهیم.

وی تلاش امروز کادر درمان را به تلاش نیروهای مردمی ونیروهای نظامی در زمان جنگ تحمیلی تشبیه کرد و اظهار داشت: به نظر می رسد امروزه کادر درمان این وظیفه را برعهده دارند تا در این شرایط بحرانی بتوانند به کشور خدمت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کادر درمان خسته تر از همیشه؛ مدافعان سلامت را دریابیم

کادر درمان خسته تر از همیشه؛ مدافعان سلامت را دریابیم