مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 14:102020-10-26بين الملل

تقدیر سفیر آمریکا در تل آویو از گام های عربستان برای عادی سازی روابط با اسراییل


دیوید فریدمن سفیر آمریکا در اسراییل از سهم بالای سعودی ها در مسئله عادی سازی با اسراییل سخن گفت و از   اقدامات فوق العاده  و گام های شگرف  سعودی ها در این راستا تقدیر کرد.

- دیوید فریدمن سفیر آمریکا در اسراییل از سهم بالای سعودی ها در مسئله عادی سازی با اسراییل سخن گفت و از   اقدامات فوق العاده  و گام های شگرف  سعودی ها در این راستا تقدیر کرد.

درحالی که به تازگی دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا از پیوستن قریب الوقوع عربستان سعودی به روند عادی سازی روابط با اسراییل خبر داده بود حالا سفیر آمریکا در اسراییل از ترسیم جدول زمانی سعودی ها با همین هدف پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، تارنمای روسیا الیوم به نقل از رسانه های اسراییلی گزارش داد که دیوید فریدمن سفیر آمریکا در اسراییل امروز دوشنبه در گفت و گو با یک روزنامه، از سهم بالای سعودی ها در مسئله عادی سازی با اسراییل سخن گفت و از اقدامات فوق العاده و گام های شگرف سعودی ها در این راستا تقدیر کرد.

سفیر آمریکا در اسراییل در ادامه به همکاری امارات متحده عربی با آمریکا اشاره کرد و گفت: اگر امارات متحده عربی در تنگه هرمز در مقابل ایران و تهدیدهایش قرار داشته باشد و ما یک متحد واقعاً قدرتمند و قابل اعتماد در این منطقه داشته باشیم ، ایالات متحده ایمن تر شده و خطرات متوجه این کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر سفیر آمریکا در تل آویو از گام های عربستان برای عادی سازی روابط با اسراییل

تقدیر سفیر آمریکا در تل آویو از گام های عربستان برای عادی سازی روابط با اسراییل