مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 14:002020-10-26سياسي

رویکرد اصلی پدافند غیرعامل دستیابی به امنیت پایدار است


استاندار سمنان در پیامی ضمن گرامی داشت هفته پدافند غیرعامل به مقوله امنیت به مثابه یک اصل حیاتی اشاره و رویکرد اصلی پدافند غیرعامل را دستیابی به امنیت پایدار توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو سیاست ها و برنامه های رییس جمهوری و دولت تدبیر و امید موجب افزایش پایداری، کاهش آسیب پذیری، استمرار خدمت رسانی و ایجاد بازدارندگی، ارتقای ملی و تسهیل کننده مدیریت بحران در بخش های مختلف عمومی و اجرایی شود.

در ادامه این پیام می خوانیم: هفته پدافند غیرعامل از 5 تا 12 آبان 99 با شعار پدافند غیرعامل؛ مقاومت فعال، تاب آوری حیرت انگیز، ایران قوی فرصت مغتنمی است تا با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در شرایط کرونایی جهت فرهنگ سازی و ترویج گفتمان این رویکرد برای اقشار مختلف مردم، مسئولان و کارکنان تلاش شود.

آشناگر ادامه می دهد: برگزاری دوره های آموزشی، ایجاد آمادگی های بهتر با اجرای رزمایش های تخصصی، اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و رعایت الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل در تمام طرح ها، پروژه ها، زیرساخت ها، توسعه شهری و روستایی و مراکز ثقل و سامانه های مهم اقتصادی استان سمنان می تواند گام های اساسی برای تحقق پدافند غیرعامل باشد.

استاندار سمنان در خاتمه یادآور شد: ضمن گرامیداشت این هفته، انتظار می رود با مساعدت و همکاری شایسته مدیران، فرماندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد اصلی پدافند غیرعامل دستیابی به امنیت پایدار است

رویکرد اصلی پدافند غیرعامل دستیابی به امنیت پایدار است