مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 13:552020-10-26سياسي

بازرسی از 50 دفتر خدمات الکترونیک قضایی به دستور رییس قوه قضاییه


رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در جریان جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به دستور رییس دستگاه قضا برای رفع نواقص و موانع فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از بازرسی 50 دفتر خدماتی در هفته گذشته خبر داد.

- رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در جریان جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به دستور رییس دستگاه قضا برای رفع نواقص و موانع فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از بازرسی 50 دفتر خدماتی در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، زارع پور رییس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه در جریان جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به دستور رییس دستگاه قضا برای رفع نواقص و موانع فعالیت دفاتر خدمات الکترونیک قضایی از بازرسی 50 دفتر خدماتی در هفته گذشته خبر داد و گفت که آنچه می تواند بار مراجعات به این دفاتر را کاهش دهد، استفاده از ظرفیت های گسترده خدمات غیرحضوری است که در ماه های اخیر در قوه قضاییه ایجاد شده و کمتر از 10 درصد این ظرفیت مورد استفاده قرار می گیرد.

وی استفاده از سامانه نوبت دهی الکترونیک به عنوان یکی از خدمات مهم برای کاهش مراجعات حضوری به دفاتر خدماتی را کمتر از 3 درصد عنوان کرد و متذکر شد که افزایش مراجعات به این سامانه به ویژه در این ایام که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی از 50 دفتر خدمات الکترونیک قضایی به دستور رییس قوه قضاییه

بازرسی از 50 دفتر خدمات الکترونیک قضایی به دستور رییس قوه قضاییه