مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 13:252020-10-26اقتصادي

اختصاص زمین برای احداث گاوداری 3000 رأسی در مشگین شهر


پیگیری ها برای سرمایه گذاری شستا در شهرستان مشگین شهر ادامه دارد و در این راستا 50 هکتار از اراضی ملی و دولتی برای احداث گاوداری صنعتی 3000 رأسی اختصاص یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر صمدی بعدازظهر امروز در جلسه کمیته جذب و حمایت از سرمایه گذاری شهرستان مشگین شهر اظهار کرد: پیرو جلسه ای که با مدیریت شرکت شستا انجام شده بود، پیگیری ها برای سرمایه گذاری شستا در شهرستان مشگین شهر ادامه دارد و در این راستا 50 هکتار از اراضی ملی و دولتی برای احداث گاوداری صنعتی 3 هزار رأسی اختصاص یافت.

وی افزود: در این زمینه امروز جلسه ای بین نماینده شرکت شستا و دستگاه های اجرایی مربوطه تشکیل شد و تمامی ادارت به استعلامات قانونی 14 گانه جواب مثبت دادند.

فرماندار مشگین شهر بیان کرد: در ارتباط با زمین و زیرساخت ها و تأمین آب مورد نیاز در محل پروژه که در سه راهی روستای کنگرلو از بخش مشگین شرقی قرار دارد، قول مساعد داده شد.

پیگیری سرمایه گذاری شستا در 7 طرح مشگین شهر صمدی ادامه داد: مقرر شد شرکت شستا نماینده قانونی خود را معرفی نماید تا مراحل تشریفات قانونی انتقال زمین از طریق استان اردبیل انجام گیرد.

وی تصریح کرد: از 7 طرح درخواستی جهت سرمایه گذاری شرکت شستا در مشگین شهر، فعلا یک مورد نهایی گردیده است و بقیه موارد مطرح شده نیز توسط نمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص زمین برای احداث گاوداری 3000 رأسی در مشگین شهر

اختصاص زمین برای احداث گاوداری 3000 رأسی در مشگین شهر