مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 12:502020-10-26سياسي

لزوم ورود جهاد دانشگاهی بر روی پژوهش های مسئله محور مازندران


صبح امروز مفید غلامی راد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با حضور در واحد جهاد دانشگاهی مازندران با محمدرضا شافعیان رییس این نهاد دیدار کرد.

- ایسنا/مازندران صبح امروز مفید غلامی راد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با حضور در واحد جهاد دانشگاهی مازندران با محمدرضا شافعیان رییس این نهاد دیدار کرد.

مفید غلامی راد رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران در دیدار با رییس جهاد دانشگاهی این استان با بیان اینکه به دنبال آن هستیم تا دانشگاه ها در کنار مسائل آموزشی به برطرف کردن مسائل موجود در جامعه نیز ورود کنند اظهار کرد: دانشگاه های ما همچنان در درون خود هستند و ساختار آنها اجازه نمی دهد نقش آفرینی کنند.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی می تواند تسهیل گر ورود دانشگاه ها به مسائل توسعه ای استان به ویژه در مباحث آموزشی و پژوهشی باشد گفت: بسیاری از دانشگاه ها هنوز به کمک حل مسائل مازندان نیامدند و با توجه به اعلام آمادگی رییس جهاد دانشگاهی مازندران، این نهاد می تواند در این زمینه کمک کار باشد.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران در ادامه با تاکید بر اینکه برخی مشکلات در این استان حاد است، تصریح کرد: پسماند زباله تغییر کاربری اراضی کشاورزی و مسائل زیست محیطی بخشی از مشکلات مهم این استان محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ورود جهاد دانشگاهی بر روی پژوهش های مسئله محور مازندران

لزوم ورود جهاد دانشگاهی بر روی پژوهش های مسئله محور مازندران