مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 12:452020-10-26سياسي

لزوم مشارکت حوزه علمیه برای تحقق سندتحول آموزش و پرورش


مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: در مسیر تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، از ظرفیت حوزه های علمیه به طور جدی استفاده خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، عباسعلی دانافر در جریان دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، با بیان این که سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، سند راهبردی و اصلی است و ما مکلف به اجرای این سند هستیم، اظهار کرد: از آنجا که اجرای این سند، تاکید رهبر معظم انقلاب است، خود را موظف به اجرای آن می دانیم.

وی افزود: اجرای این سند مهم و اساسی، میثاق همه فرهنگیان است بر همین اساس کمتر برنامه ای در آموزش و پرورش اجرا می شود که پیوستی از سند تحول نداشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش یزد در ادامه با اشاره به اقدامات بسیار جدی که ظرف دو سال گذشته در راستای اجرای این سند و رویکردهای مهم آن در استان یزد انجام شده است، گفت: از مهمترین رویکردهای این سند، تعلیم و تربیت تمام ساحتی است یعنی چرخش از تربیت تک بعدی و تک ساحتی دانش آموزان به سمت تعلیم و تربیت تمام ساحتی به این معنا که دانش آموزان در تمامی ابعاد شخصیتی رشد و نمو پیدا کنند.

دانافر تصریح کرد: یکی از ابعاد مهم تربیت شش گانه مدنظر این سند، تربیت اعتقادی و دینی است که به عنوان یک رکن مهم در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم مشارکت حوزه علمیه برای تحقق سندتحول آموزش و پرورش

لزوم مشارکت حوزه علمیه برای تحقق سندتحول آموزش و پرورش