مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 12:052020-10-26سياسي

برگزاری دومین دوره مسابقات آزاد «نماچینی آجر»


مدیر کل فنی حرفه ای استان اصفهان از برگزاری دومین دوره مسابقات آزاد کشوری «نماچینی آجر» در تاریخ 14 تا 17 آبان ماه در اصفهان خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیر کل فنی حرفه ای استان اصفهان از برگزاری دومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر در تاریخ 14 تا 17 آبان ماه در اصفهان خبر داد.

آرش اخوان طبسی امروز (دوشنبه- 5 آبان ماه) در نشست خبری دومین دوره مسابقات آزاد کشوری نماچینی آجر در اصفهان با اعلام خبر برگزاری این دوره از مسابقات، اظهار کرد: این دوره از مسابقات همزمان با افتتاح رسمی سالن جدید نمایشگاه اصفهان و برگزاری اولین نمایشگاه تجهیزات ساختمانی در این محل جدید برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره نخست این مسابقات، افزود: دوره نخست این مسابقات سال گذشته با همکاری اداره کل آموزش فنی حرفه ای استان اصفهان همزمان با بیست و دومین نمایشگاه بین الملی صنعت ساختمان در محل نمایشگاه بین المللی اصفهان برگزار شد.

مدیر کل فنی حرفه ای استان اصفهان ادامه داد: این مسابقات با همکاری اداره کل فنی حرفه ای استان و بخش خصوصی نمونه موفق همکاری بخش دولتی و خصوصی است که گامی ارزنده در گسترش و پیشرفت صنعت ساختمان خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اخوان با بیان اینکه 54 آموزشگاه دولتی و 1300 آموزشگاه فعال در استان اصفهان مشغول ارائه آموزش هستند، تصریح کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دومین دوره مسابقات آزاد «نماچینی آجر»

برگزاری دومین دوره مسابقات آزاد «نماچینی آجر»