مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 12:002020-10-26اقتصادي

وزارت صمت: فروش گوشت گوساله بیش از 140 هزار تومان گرانفروشی است


معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت از عرضه گوشت گوساله از طریق میادین میوه و تره بار از روز شنبه به قیمت 109 تا 114 هزار تومان خبر داد و گفت: قیمت مناسب برای عرضه گوشت گوساله بر اساس نوع گوشت بین 120 تا 140 هزار تومان است و بیش از این قیمت گران فروشی محسوب می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته سید احمد مقدسی، رییس کانون انجمن صنفی گاوداران ایران، عباس قبادی معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت و افشین صدر دادرس مدیر عامل اتحادیه دام سبک کشور با حضور در برنامه 18:30 شبکه خبر علل افزایش قیمت گوشت قرمز را تشریح کردند.

عباس قبادی قیمت تمام شده تولید گوشت قرمز گوساله را حدود 99 هزار تومان عنوان کرد و گفت: در نقاط مختلف کشور قیمت عرضه گوشت قرمز برای مصرف کننده متفاوت است.

پیگیری‌های لازم برای توزیع گوشت از طریق میادین میوه و تره بار انجام خواهد شد تا از روز شنبه گوشت قرمز در این میادین با قیمت تمام شده به علاوه 10 تا 15 هزار تومان سود توزیع شود.

وی همچنین وضعیت تولید گوشت قرمز را مساعد توصیف کرد و گفت: برای تنظیم بازار گوشت قرمز مقرر شده بود که توزیع گوشت قرمز در میادین میوه و تره بار شهرداری انجام شود به این ترتیب که میادین مکان هایی را برای توزیع گوشت قرمز در اختیار توزیع کننده با اجاره بهای پایین و یا به صورت رایگان قرار دهند که ظاهرا این موضوع مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت صمت: فروش گوشت گوساله بیش از 140 هزار تومان گرانفروشی است

وزارت صمت: فروش گوشت گوساله بیش از 140 هزار تومان گرانفروشی است