مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 11:152020-10-26بين الملل

رام الله: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی سقوط قرن است


نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین ضمن محکومیت توافق عادی سازی روابط سودان با رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که این توافقها باعث کشتار بیشتر ملت فلسطین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد اشتیه نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین توافق عادی سازی روابط سودان با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

اشتیه در آغاز نشست هفتگی دولت فلسطین گفت که با اندوه فراوان، طی روزهای گذشته، پیوستن کشور سودان به قافله عادی سازی روابط با اسراییل را دنبال کردیم .

خبرگزاری موسوم به معامله قرن است که در حال اجراست.

وی خاطر نشان کرد: با پیوستن هر کشوری به کاروان عادی سازی، یک سنگ جدید از دیوار ترک خورده حمایت عربی، فرو می ریزد و انبار سلاح اسراییل، با مهمات جدیدی پُر می شود که فرزندان ما را می کشد و حقوق مشروع آنان را مصادره می کند .

نخست وزیر تشکیلات خودگردان  تصریح کرد، فقط ملت فلسطین حق دارد به نام خود سخن بگوید، سرنوشت خود را تعیین کند و تنها طرفی است که کلید صلح در منطقه را در دست دارد.

اشتیه بر این باور است که امضای توافقات عادی سازی اسراییل با برخی از کشورهای عربی مانند کسی است که برای صید ماهی به بحر المیت می رود ؛ (دریایی که هیچ ماهی در آن وجود ندارد).


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رام الله: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی سقوط قرن است

رام الله: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی سقوط قرن است