مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 11:152020-10-26سياسي

افتتاح شعبه 10 تجدیدنظر در استان زنجان


با توجه به افزایش پرونده های ورودی به دادگاه ها، شعبه 10 تجدیدنظر در استان زنجان افتتاح شد.

- ایسنا/زنجان رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: با توجه به افزایش پرونده های ورودی به دادگاه ها، شعبه 10 تجدیدنظر در استان زنجان افتتاح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر امروز (5 آبان ماه) در آیین افتتاح شعبه 10 تجدید نظر استان، ضمن تبریک آغاز ولایت و امامت حضرت مهدی موعود (عج) اظهار کرد: با توجه به اینکه در دادگاه های تجدید نظر با مشکلات افزایش ورودی پرونده مواجه بودیم که با افتتاح شعبه 10 تجدید نظر شاهد تسریع در رسیدگی و کاهش زمان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه چهار دادسرای حوزه های قضایی سلطانیه، ایجرود، طارم و ماه نشان حذف شده است، افزود: پرونده های این حوزه ها برای رسیدگی به مرکز استان ارسال می شود که تراکم کاری و افزایش ورودی پرونده دادگاه های تجدید نظر استان از این حیث است.

این مسئول، عملکرد و وضعیت دادگاه های تجدید نظر استان زنجان را خوب دانست و گفت: به لحاظ تخصصی بودن و نبود عقب ماندگی در رسیدگی به پرونده ها وضعیت خوب است.

صادقی نیارکی با اشاره افتتاح شعبه جدید تصریح کرد: هدف از فعال کردن این شعبه در حقیقت کمک به سایر شعب تجدید نظر استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح شعبه 10 تجدیدنظر در استان زنجان

افتتاح شعبه 10 تجدیدنظر در استان زنجان