مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 11:002020-10-26سياسي

کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی/محدودیت ها در مشهد اعمال شود


رییس سازمان نظام پزشکی مشهد با بیان اینکه «متاسفانه آمارها نشان می دهد که رعایت پروتکل های بهداشتی کاهش پیدا کرده است»، گفت: باید اعمال محدودیت ها به صورت جدی در مشهد صورت گیرد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس سازمان نظام پزشکی مشهد با بیان اینکه متاسفانه آمارها نشان می دهد که رعایت پروتکل های بهداشتی کاهش پیدا کرده است ، گفت: باید اعمال محدودیت ها به صورت جدی در مشهد صورت گیرد.

علی بیرجندی نژاد در گفت وگو با ایسنا، درخصوص اعمال محدودیت در مشهد، اظهار کرد: به نظر من، باتوجه به شرایط فعلی قطعا باید اقدامات سخت گیرانه تری برای مقابله با ویروس کرونا در شهر مشهد درنظر گرفت.

وی با بیان اینکه درحال حاضر، زمانی است که باید اعمال محدودیت ها به صورت جدی در مشهد صورت گیرد ، افزود: به نظر می آید حداقل در شهرهایی که شرایط بحرانی و قرمز هستند، باید محدودیت ها اعمال شود.

همچنین باتوجه به رشد پیش رونده در تعداد مبتلایان و مرگ ومیرها، باید محدودیت های جدی برای شهرهای قرمز و بحرانی درنظرگرفته شود.

رییس سازمان نظام پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: دورکاری کارمندان، کاهش رفت وآمد مردم و تعطیلی برخی امکان بی شک در کاهش شیوع ویروس کرونا در سطح کشور موثر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی/محدودیت ها در مشهد اعمال شود

کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی/محدودیت ها در مشهد اعمال شود