مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 11:002020-10-26اجتماعي

ماجرای مدرسه روستای براگور


در روستای براگور تنها یک مدرسه ابتدایی با تعداد 16 دانش آموز در آن محل واقع شده که از این 16 نفر 15نفر به صورت حضوری و شیفتی با تعداد محدود آموزش می بینند و هیچ یک از این دانش آموزان نیاز به آموزش مجازی ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودبار، در هیاهوی روزهای کرونا یی و تغییر سبک آموزش به دلیل محدودیت های بهداشتی، آموزش مجازی این روزها، در ردیف نخست علم آموزی قرارگرفته، به طوری که  امروز اینترنت، موبایل یا تبلت در بسته لوازم التحریر دانش آموزان جای گرفته است.

با آغاز فصل آموزش، فعالیت وزارت ارتباطات هم گام با آموزش وپرورش، متفاوت از سال های گذشته، نمود دیگری داشته است، دراین بین، چند روزی است که در فضای مجازی عکسی همراه با پیامی معنادار  از روستای براگور از توابع رحمت آباد منتشر می شود که اتفاقاً به دست وزیر وزارت ارتباطات رسید و بلافاصله با موضع گیری قاطعانه خطاب به  نماینده عالی وی در استان، رفع مشکل اینترنت این منطقه روستایی در دستور کار قرار گرفت که در نوبه خود بسیار مهم و ارزشمند است.

اما ماجرا به اینجا ختم نمی شود، در پیام آمده بود دانش آموزان دبیرستانی برای دسترسی به فضای مجازی مجبور بودند به نقاطی از روستا بروند تا به اینترنت وصل شوند حال سؤال اینجاست، مگر مدارس تعطیل بود که دانش آموزان به جای رفتن به مدرسه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای مدرسه روستای براگور

ماجرای مدرسه روستای براگور