مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:402020-10-26سياسي

132 فرد مجهول الهویه در خراسان رضوی تحت پوشش بیمه سلامت درآمدند


سرپرست اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی گفت: با انعقاد تفاهم نامه ای میان سازمان بیمه سلامت و سازمان بهزیستی کشور حدود پنج هزار نفر فرد مجهول الهویه در حوزه بهزیستی و زندان ها شناسایی و تحت پوشش قرار گرفتند که تعداد این افراد در خراسان رضوی 132 نفر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، پیش از ظهر امروز علیرضا رمزی در نشست خبری که در اداره کل بیمه سلامت برگزار شد، اظهار کرد: سازمان بیمه از بدو تشکیل سه ماموریت عمده داشت که مهم ترین ماموریت، پوشش همگانی بیمه در آحاد جامعه است و ماموریت دوم ایجاد دسترسی عادلانه برای دسترسی بیمه سلامت، سومین ماموریت حفظ و ارتقاء و چهارمین حفاظت مالی از بیمه شدگان است.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت خراسان رضوی بیان کرد: از نظر تاریخچه ای اولین سازمان بیمه ای کشور در مهرماه سال 74 شکل گرفت ولی با 16 سال خدمت براساس قانون پنجم ماده 38، سازمان بیمه سلامت تشکیل شد.

وی ادامه داد: یکی از کارهای مهمی که در سال های اخیر شکل گرفت، ایجاد پوشش بیمه همگانی در قالب بیمه سلامت بود که در سال های 93 تا 96 به وجود آمد و 11 میلیون نفر بیمه شدند و در خراسان رضوی یک میلیون و 140 هزار نفر دفترچه بیمه سلامت همگانی دریافت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

132 فرد مجهول الهویه در خراسان رضوی تحت پوشش بیمه سلامت درآمدند

132 فرد مجهول الهویه در خراسان رضوی تحت پوشش بیمه سلامت درآمدند