مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:252020-10-26سياسي

هر کسی سندی از فسادی دارد به دستگاه قضا بدهد


رییس قوه قضاییه با بیان اینکه سوت زنی بدون اثبات ادعای یک فساد، مبارزه با فساد نیست، گفت: هر کسی سندی از فسادی دارد به دستگاه قضا بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت الله سیدابراهیم رییسی در جلسه صبح امروز (دوشنبه) شورای عالی قوه قضاییه، با تبریک آغاز امامت دوازدهمین اختر تابناک آسمان ولایت و منجی عالم بشریت، حضرت مهدی (عج)، اجرای عدالت را از ویژگی های مهم حکومت مهدوی عنوان کرد.

عدالت از محوری ترین مسائل در نظام اسلامی است رییس قوه قضاییه گفت: امروز مسئله عدالت از مهم ترین و محوری ترین مسائل جمهوری اسلامی به عنوان نظامی است که می تواند زمینه ساز ظهور و تشکیل حکومت مهدوی باشد و اجرای عدالت، هم در قانون اساسی و هم در سیره و سلوک امامین جامعه مورد تأکید قرار گرفته است.

آیت الله رییسی با بیان اینکه همه اجزای حکومت و کارگزاران نظام ملزم به اجرای عدالت هستند، قوه قضاییه را پیشانی اجرای عدالت معرفی کرد و افزود: همه همکاران دستگاه قضا باید بدانند که مأمور به اجرای عدالت هستند و هر اقدامی را باید با سنجه تحقق عدالت انجام دهیم.

رییس قوه قضاییه با تأکید بر اینکه مردم باید اجرای عدالت را احساس کنند، تصریح کرد: همان طور که حرارت و برودت هیچ مانعی را نمی شناسد و وارد خانه و کاشانه مردم می شود، ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر کسی سندی از فسادی دارد به دستگاه قضا بدهد

هر کسی سندی از فسادی دارد به دستگاه قضا بدهد