مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:102020-10-26سياسي

نباید اجازه دهیم روزهای مهمی مثل 13 آبان در تاریخ انقلاب فراموش شوند


فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد بدبینی نسبت به اسلام و انقلاب در بین مردم هستند، گفت: باید با معرفی دستاوردهای نظام جلوی بدبین شدن مردم را بگیریم.

- ایسنا/کرمانشاه فرماندار کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد بدبینی نسبت به اسلام و انقلاب در بین مردم هستند، گفت: باید با معرفی دستاوردهای نظام جلوی بدبین شدن مردم را بگیریم.

فضل الله رنجبر امروز(پنجم آبان) در جلسه هماهنگی گرامیداشت یوم الله 13 آبان- سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی- با بیان اینکه دشمنان به دنبال ایجاد بدبینی نسبت به اسلام و انقلاب در بین مردم هستند، گفت: باید با معرفی دستاوردهای نظام جلوی بدبین شدن مردم را بگیریم.

رنجبر افزود: درست است که درگیر مشکلات و تنگناهای اقتصادی هستیم، اما این مشکلات نباید دوستداران انقلاب را دلسرد کند، چون اصول اولیه انقلاب ثابت و پابرجا هستند.

وی در ادامه با اشاره به ناشناخته بودن شخصیت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، گفت: باید نسل جوان را با ابعاد مختلف شخصیتی امام خمینی(ره) و اهداف ایشان از انقلاب اسلامی آشنا کرد.

فرماندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه همه هم و غم امام(ره) خدمت به مردم بود، اضافه کرد: در برگ برگ وصیتنامه سیاسی الهی ایشان توصیه به خدمتگزاری به مردم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید اجازه دهیم روزهای مهمی مثل 13 آبان در تاریخ انقلاب فراموش شوند

نباید اجازه دهیم روزهای مهمی مثل 13 آبان در تاریخ انقلاب فراموش شوند