مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:552020-10-26پزشكي

کمبود انسولین قلمی در گلستان/ مشکلات بزودی برطرف می شود


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: انسولین در گلستان موجود بوده اما یک مدل انسولین قلمی که پرمصرف ترین نوع آن است دچار کمبود شده و نایاب نیست.

- پانیذ صدرایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: انسولین در گلستان موجود بوده اما یک مدل انسولین قلمی که پرمصرف ترین نوع آن است دچار کمبود شده و نایاب نیست.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد: گلستان نسبت به سایر استان ها در زمینه انسولین کمتر دچار مشکل شده و برخی از داروخانه های استان هم اکنون موجودی دارند.

صدرایی با اشاره به این که هم اکنون انسولین از گمرک وارد کشور شده است، گفت: طی پنج روز آینده توزیع آن در استان ها انجام خواهد شد.

وی توضیح داد که بیمه محدودیت هایی را برای انسولین تعیین کرده و در هر نوبت بیش از سه انسولین را تایید نمی کند اما با توجه به میزان محدودیت انسولین در استان ما این سهمیه را محدودتر کردیم تا پارت اصلی آن وارد استان شود.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه مشکل انسولین کشوری است، گفت: اگر بیماران با سامانه 110، داخلی 3 تماس بگیرند راهنمایی می شود که انسولین را از کجا تهیه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود انسولین قلمی در گلستان/ مشکلات بزودی برطرف می شود

کمبود انسولین قلمی در گلستان/ مشکلات بزودی برطرف می شود