مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:402020-10-26اقتصادي

اقدامات دادگستری در راستای بهبود اشتغال/یک هزار شغل در البرز تثبیت شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، ظهر امروز در جمع خبرنگاران که در این اداره کل صورت گرفت، با اعلام پایدار شدن اشتغال بیش از هزار نفر در یکسال گذشته با ورود دادگستری استان البرز، گفت: برای حل موانع پیش روی تولید کنندگان، علاوه بر استفاده از ظرفیت های دادگستری در داخل و خارج از استان از ظرفیت های ملی هم پیگیری های لازم انجام شده است.

رییس کل دادگستری استان البرز با حضور در شهرک صنعتی غیردولتی هشتگرد از تصفیه خانه و سه واحد تولیدی که در زمینه صنایع کاغذ و تولید قطعات خودرو فعالیت دارند بازدید کرد و در جریان مشکلات و موانع پیش روی آن ها قرار گرفت.

فاضلی هریکندی در نشست پس از این دیدار بر اهمیت ادامه فعالیت صنایع تولیدی در شرایط تحریم تاکید کرد و گفت: چندین سال است که مقام معظم رهبری با آینده نگری دقیقی که دارند برای نامگذاری سال ها از مضامین اقتصادی استفاده می کنند که اقتضا دارد کلیه ارکان نظام برای تحقق این شعارها تلاش کنند.

وی افزود: قوه قضاییه همواره منویات رهبری را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است؛ امسال نیز در زمینه حمایت از جهش تولید با قوت ورود کرده و بازدید از واحدهای تولیدی و نشست با تولیدکنندگان یکی از برنامه های ثابت رییس قوه قضاییه در سفرهای استانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات دادگستری در راستای بهبود اشتغال/یک هزار شغل در البرز تثبیت شد

اقدامات دادگستری در راستای بهبود اشتغال/یک هزار شغل در البرز تثبیت شد