مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:402020-10-26ورزشي

برگزاری مسابقه عکس و فیلم «ورزش در خانه»


کانون فیلم و عکس با همکاری کانون ورزش در جهت توسعه اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی مسابقه عکس و فیلم ورزش در خانه در زمان شیوع کرونا را برگزار می کند.

- کانون فیلم و عکس با همکاری کانون ورزش در جهت توسعه اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی مسابقه عکس و فیلم ورزش در خانه در زمان شیوع کرونا را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، شیوع ویروس کرونا و سیاست قرنطینه شدن در خانه و در پی آن تعطیلی باشگاه ها و اماکن ورزشی فضایی برای برجسته شدن ایده ورزش در خانه ایجاد کرد.

برمبنای این سیاست هم ورزشکاران حرفه ای و هم حوزه ورزش عمومی به وسیله هیات های مختلف ورزشی به حیطه ورزش در خانه و ارتقای سلامتی در بین اعضای خانواده کشانده شد.

با توجه به اهمیت ورزش در ارتقای سلامتی و نقش آن در مقابله با بیماری ها و ازجمله تقویت بعد جسمانی و ذهنی برای مقابله با شیوع یک بیماری جدید و ناشناخته چون کرونا ویروس این موضوع نشان می دهد که تثبیت فرهنگ ورزش در خانه و نهادینه کردن این فرهنگ بین خانواده ها تاچه اندازه مهم و باید به عنوان یک تجربه جدید مورد مطالعه قرار گرفته و بر تداوم آن کوشید.

مسابقه عکس و فیلم ورزش در خانه در زمان شیوع کرونا، به مناسبت هفته تربیت بدنی و برای دانشجویان سراسر کشور برگزار می شود که به سه اثر برتر جوایز ویژه ای اهدا خواهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه عکس و فیلم «ورزش در خانه»

برگزاری مسابقه عکس و فیلم «ورزش در خانه»