مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:352020-10-26اقتصادي

رشد مثبت شاخص های عملکردی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد


معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد در شاخص های مختلف، - ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملکرد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد در شاخص های مختلف، در شش ماهه نخست سال 99 نسبت به مدت مشابه سال گذشته، دارای رشد موثر و مثبت بوده است.

دارا فرامرزی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در شش ماهه نخست سال 99، 15 جلسه کارگروه تسهیل استانی برگزار شد و 293 پرونده در این جلسات بررسی و تعداد 368 مصوبه برای رفع موانع تولید و تحقق جهش تولید نیز ابلاغ شده است.

وی با اشاره به رشد 50 درصدی تعداد جلسات برگزار شده نسبت به مدت مشابه سال قبل، اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال 98، 10 جلسه برگزار و 39 پرونده طرح و 76 مصوبه جهت اجرا، ابلاغ شده بود.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، خاطرنشان کرد: افزون بر رشد تعداد جلسات برگزار شده، در سایر شاخص های عملکردی از جمله تعداد پرونده های مطرح شده و تعداد مصوبات نیز به ترتیب شاهد رشد 651 و 384 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد مثبت شاخص های عملکردی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد

رشد مثبت شاخص های عملکردی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کهگیلویه و بویراحمد