مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:252020-10-26فناوري

قطع 334 هزار سیم کارت به دلیل ارسال پیامک تبلیغاتی


سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی 334 هزار و 200 سیم کارت را به دلیل ارسال پیامک های مزاحم مسدود کرد.

334 هزار سیم کارت به دلیل ارسال پیامک های مزاحم مسدود شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مطابق با آمار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بیش از 334 هزار و 200 سیم کارت در راستای اجرای سیاست قطع خطوط موبایلی که مبادرت به ارسال پیامک‌های تبلیغاتی می‌کنند، مسدود شده است.

این آمار مربوط به پایان مهرماه 99 است و طی 7 ماه گذشته حدود 100 هزار سیم کارت به دلیل ارسال پیامک‌های مزاحم تبلیغاتی از سوی رگولاتوری قطع شده است.

این در حالی است که تا پایان سال 98 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شمار قطع سیم کارت مزاحم پیامکی را حدود 246 هزار سیم کارت اعلام کرده بود.

برخورد با موضوع تبلیغات پیامکی از حدود 2 سال گذشته در قالب مسدود سازی سیم کارت‌های شخصی که پیامک‌های مزاحم تبلیغاتی ارسال می‌کنند، دنبال می‌شود و تا پایان سال 98 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی حدود 246 هزار سیم کارت را به این دلیل مسدود کرد.

اجرای سیاست قطع خطوط موبایلی که مبادرت به ارسال پیامک‌های تبلیغاتی می‌کنند، از بهمن ماه سال 97 و طبق دستور رییس جمهور در دستور کار رگولاتوری قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطع 334 هزار سیم کارت به دلیل ارسال پیامک تبلیغاتی

قطع 334 هزار سیم کارت به دلیل ارسال پیامک تبلیغاتی