مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:152020-10-26اقتصادي

توزیع بیش از 77 هزار حلقه لاستیک دربین رانندگان استان اردبیل


معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: بیش از 77 هزار حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه ای دربین میان رانندگان استان اردبیل توزیع شده است.

- ایسنا/اردبیل معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: بیش از 77 هزار حلقه لاستیک به نرخ دولتی و سهمیه ای دربین میان رانندگان استان اردبیل توزیع شده است.

رضا شیرین زاده پنجم آبان در بازدید از شرکت های حمل ونقل شهرستان مشکین شهـرگفت: در جهت رفع نیاز رانندگان و حمایت از آنها برای خدمات رسانی مطلوب به مردم توزیع لاستیک به نرخ دولتی همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه توزیع لاستیک ناوگان های درون شهری و برون شهری به صورت نرم افزاری و تحت وب انجام شده و حواله های صادره نیز برحسب کارکرد ناوگان به صورت سیستمی صادر می شود، افزود: رانندگان استان جهت دریافت لاستیک ناوگان باری برون شهری بر اساس کارکرد و پیمایش می توانند با در دست داشتن اسناد مالکیت خود در مرکز استان به انجمن صنفی رانندگان کالا مراجعه کنند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل فعالیت 87 شرکت حمل و نقل کالا با بیش از 7 هزار و 789 دستگاه ناوگان باری را در استان اردبیل یادآور شد و تصریح کرد: 11 هزارو 274 راننده در بخش حمل و نقل کالای استان فعالیت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 77 هزار حلقه لاستیک دربین رانندگان استان اردبیل

توزیع بیش از 77 هزار حلقه لاستیک دربین رانندگان استان اردبیل