مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:152020-10-26حوادث

کشف بیش از 87 تن مواد مخدر در سیستان وبلوچستان


جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای بیش از 3000 عملیات موفق و کشف بیش از 87 تن مواد مخدر طی 6 ماه نخست سال جاری خبر داد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان جانشین فرمانده انتظامی استان از اجرای بیش از 3000 عملیات موفق و کشف بیش از 87 تن مواد مخدر طی 6 ماه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سرداراحمد طاهری بیان داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر و دیگر رده های انتظامی و عملیاتی استان در راستای وظایفی که بر عهده دارند در 2 محور مقابله و پیشگیری انجام وظیفه می کنند.

وی با اشاره به محور مقابله به عنوان یکی از وظایف اصلی پلیس، ادامه داد: ماموران پلیس استان در راستای برخورد با سوداگران مرگ، اعضای باندهای مافیایی و قاچاقچیان عمده که قصد داشتند، مواد مخدر را از طریق کشورهای همجوار وارد ایران کنند، طی 6 ماه نخست سال، 87 تن و 200 کیلوگرم انواع مواد افیونی کشف کردند که اکثر این عملیات ها توأم با درگیری مسلحانه بوده است.

بیش از 3 هزار عملیات موفق طی 6 ماه جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: پلیس استان با اشراف اطلاعاتی و با پشتیبانی یگان های تکاوری در حوزه وسیع سرزمینی سیستان و بلوچستان توانسته عملیات های بسیار موفقی انجام دهد و ضربات بسیار سنگینی به قاچاقچیان و باندهای مافیای مواد مخدر وارد کنند، به طوری که در این مدت 3478 عملیات انتظامی انجام شد که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 87 تن مواد مخدر در سیستان وبلوچستان

کشف بیش از 87 تن مواد مخدر در سیستان وبلوچستان