مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:102020-10-26اقتصادي

استقرار پلیس در 8 گمرک زمینی و دریایی کشور


رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به تعامل سازنده سازمان بنادر و دریانوردی و نیروی انتظامی در سطح کشور گفت : بر اساس پیگیری های مستمر، هدفمند و توافقات صورت گرفته پلیس گمرک در 8 گمرک زمینی و آبی کشور مستقر شد.

- رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا با اشاره به تعامل سازنده سازمان بنادر و دریانوردی و نیروی انتظامی در سطح کشور گفت : بر اساس پیگیری های مستمر، هدفمند و توافقات صورت گرفته پلیس گمرک در 8 گمرک زمینی و آبی کشور مستقر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار محمدرضا مقیمی با اشاره به ظرفیت و نقش مؤثر بنادر در صادرات و واردات کالا در حوزه بین الملل، اظهارکرد: با توجه به اینکه بنادر کشور در شرایط تحریم، در اقتصاد جهانی و داخلی نقش مهمی ایفا می کنند، نیازمند توجه و نظارت بیشتر هستند.

وی افزود: در راستای اجرای شعار سال ناجا با عنوان با هم برای امنیت و سلامت ایجاد همدلی ، یکپارچگی و همکاری پلیس با اداره گمرک و سازمان بنادر در جهت انجام مأموریت ها و مبارزه با پدیده شوم قاچاق باعث کاهش جرایم اقتصادی و حمایت از تولید داخلی و در نهایت جهش تولید خواهد شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا ادامه داد: سازمان گمرک به عنوان مرزبان اقتصادی کشور با داشتن 150 گمرک فعال در طول سالیان گذشته تاکنون بر ورود و خروج کالا و ارز در مبادی رسمی اعم از زمینی، هوایی و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار پلیس در 8 گمرک زمینی و دریایی کشور

استقرار پلیس در 8 گمرک زمینی و دریایی کشور