مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:052020-10-26سياسي

فردا؛ برگزاری مجازی انتخابات شوراهای دانش آموزی در شبکه شاد


مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که بیست وسومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی فردا، ششم آبان ماه ساعت 9 صبح به صورت همزمان در سراسر کشور و به شکل الکترونیکی در بستر شبکه شاد برگزار می شود.

- مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد که بیست وسومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی فردا، ششم آبان ماه ساعت 9 صبح به صورت همزمان در سراسر کشور و به شکل الکترونیکی در بستر شبکه شاد برگزار می شود.

علی رمضانی در گفت وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: شعار این دوره از انتخابات شوراها، شورای دانش آموزی طلایه دار گام دوم انقلاب است.

وی با بیان اینکه همه دانش آموزان از پایه سوم ابتدایی به بالا می توانند در شوارها مشارکت داشته باشند گفت: پیش بینی می شود حدود 10 میلیون نفر از دانش آموزان در 100 هزار واحد آموزشی سراسر کشور در این دوره از انتخابات شرکت و حدود 750 هزار نفر از داوطلبان را با آرای خود به عضویت شوراهای مدارس در آورند.

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: رعایت اخلاق و ارزش های اسلامی و مقبولیت در بین دانش آموزان، داشتن روحیه مسئولیت پذیری و توان ایجاد ارتباط با دیگران، برخورداری از نظم و انضباط تحصیلی و پای بندی به رعایت قوانین مدرسه، برخورداری از وضعیت تحصیلی متوسط و رو به رشد، برخور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا؛ برگزاری مجازی انتخابات شوراهای دانش آموزی در شبکه شاد

فردا؛ برگزاری مجازی انتخابات شوراهای دانش آموزی در شبکه شاد