مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:002020-10-26اقتصادي

تسهیلات ویژه فعالان عرصه زعفران ابلاغ شد


رییس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: تسهیلات سرمایه در گردش ویژه اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در عرصه خرید، بسته بندی، فرآوری و صادرات زعفران به سه بانک عامل ابلاغ شده است.

- غلامرضا قوسی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تسهیلات سرمایه در گردش ویژه اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در عرصه خرید، بسته بندی، فرآوری و صادرات زعفران به سه بانک عامل ابلاغ شده است.

رییس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نرخ سود تسهیلات 15 درصد با بازپرداخت مدت یک سال است، بیان کرد: متقاضیان باید برای دریافت تسهیلات به سامانه سیتا مراجعه کنند.

قوسی ادامه داد: با توجه به شناور بودن تسهیلات هر استانی که در کمترین زمان ثبت نام نماید، میزان بیشتری از این تسهیلات را دریافت خواهد کرد.

وی افزود: از این جهت از متقاضیان دریافت تسهیلات در خراسان جنوبی درخواست می کنیم که هر چه زودتر طرح های خود را برای دریافت تسهیلات ارسال کنند.

قوسی با اشاره به اینکه تسهیلات سرمایه در گردش صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی به مبلغ 50 میلیارد تومان ویژه مناطق غیر برخوردار از محل صندوق توسعه ملی ابلاغ شده است، گفت: نرخ سود تسهیلات 12 درصد مدت زمان بازپرداخت 1 سال است.

رییس جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار کرد: صاحبان صنایع که متقاضی دریافت این تسهیلات هستند نباید قبلاً از تسهیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات ویژه فعالان عرصه زعفران ابلاغ شد

تسهیلات ویژه فعالان عرصه زعفران ابلاغ شد