مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:552020-10-26اجتماعي

افزایش 1 تا 3 درجه ای هوای اصفهان در 24 ساعت آینده/پایداری جو


کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: میانگین دمای هوای استان اصفهان طی 24 ساعت آینده یک تا سه درجه سانتی گراد افزایش پیدا می کند.

- فاطمه زهرا سیدان در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بررسی نقشه های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار داشت: بررسی این نقشه ها بیانگر حاکمیت جوی پایدار بر روی استان اصفهان تا اوایل هفته آینده است.

وی افزود: تنها در بعد از ظهر امروز موج ضعیف و ناپایداری در شهر اصفهان خواهیم داشت که کیفیت هوای شهر اصفهان را ارتقا خواهد داد.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان اضافه کرد: از صبح فردا تا اوایل هفته آینده غبار صبحگاهی و افزایش غلظت آلاینده ها را برای شهر اصفهان و مناطق مرکزی پیش بینی می کنیم.

وی در خصوص وضعیت دمایی شهر استان اصفهان طی 24 ساعت آینده نیز گفت: میانگین دمای هوای استان اصفهان طی 24 ساعت آینده بین یک تا سه درجه سانتی گراد افزایش پیدا می کند.

سیدان گفت: از صبح چهارشنبه تا پایان هفته کاهش دما را بین دو تا سه درجه خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه دمای هوای شهر اصفهان طی 24 ساعت آینده در بیشینه و کمینه دما بین 26 و 6 درجه سانتی گراد بالای صفر در نوسان است، ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی بویین میاندشت با دمای صفر درجه سانتی گراد خنک ترین و خور و بیابانک و کاشان با دمای 27 درجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 1 تا 3 درجه ای هوای اصفهان در 24 ساعت آینده/پایداری جو

افزایش 1 تا 3 درجه ای هوای اصفهان در 24 ساعت آینده/پایداری جو