مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:552020-10-26بين الملل

سی بی اس لحظه ترک مصاحبه توسط ترامپ را منتشر کرد


شبکه خبری سی بی اس شامگاه یکشنبه مصاحبه کوتاه و ناتمام خود با دونالد ترامپ را که نشان می دهد او در میانه گفت وگوها به یکباره از محل خارج شد، منتشر کرد.

- شبکه خبری سی بی اس شامگاه یکشنبه مصاحبه کوتاه و ناتمام خود با دونالد ترامپ را که نشان می دهد او در میانه گفت وگوها به یکباره از محل خارج شد، منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شبکه خبری سی بی اس آمریکا مصاحبه بحث برانگیز با دونالد ترامپ را که سه شنبه پیش در کاخ سفید ناتمام ماند، به صورت ویرایش شده منتشر کرد.

ترامپ پس از 37 دقیقه که از طرح سوالات می گذشت و ظاهرا سوالات به مذاق او خوش نیامد، محل مصاحبه را ترک کرده و پنج شنبه گذشته کلیپ کوتاهی از آن گفت وگوی جنجالی را در فیس بوک گذاشت.

شبکه سی بی اس طبق برنامه قبلی خود، یکشنبه این مصاحبه را پخش کرد و اجازه داد تا بینندگان لحظه ای که ترامپ به حالت قهر خارج می شود، ببینند.

مخاطبان آمریکایی همچنین مصاحبه هایی با مایک پنس، جو بایدن و کامالا هریس درباره سیاست ها و ایده هایشان را مشاهده کردند.

خروج ترامپ از این مصاحبه با بهت خانم لزلی شتال، مصاحبه کننده همراه شد که گفت: خیلی از سوالات من هنوز مانده است! امتناع ترامپ از انجام این مصاحبه در شبکه های اجتماعی جنجال به پا کرد و رییس جمهوری آمریکا ضعیف توصیف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سی بی اس لحظه ترک مصاحبه توسط ترامپ را منتشر کرد

سی بی اس لحظه ترک مصاحبه توسط ترامپ را منتشر کرد