مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:452020-10-26اقتصادي

50درصد گیلانیان تحت پوشش بیمه سلامت/تقویت دولت الکترونیک لازم است


استاندار گیلان با اشاره به پوشش 50 درصدی گیلانیان در بیمه سلامت، گفت: با توجه به شیوع کرونا و افزایش نیازمند جامعه به خدمات بیمه ای باید زیرساخت های دولت الکترونیک تقویت و توسعه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ارسلان زارع صبح دوشنبه در دیدار مدیرکل، معاونان و جمعی از مدیران اداره کل بیمه سلامت گیلان که به مناسبت هفته بیمه با اشاره به اهمیت مقوله سلامت، اظهار کرد: اصلی ترین بخش سازمان بیمه مربوط به حوزه سلامت است.

وی با اشاره به اینکه هدف از شکل گیری بیمه سلامت پوشش حداکثری همه شهروندان است، افزود: تاکنون حدود 50 درصد از جمعیت استان گیلان تحت پوشش این بیمه قرار دارند.

استاندار گیلان با بیان اینکه طرح تحول نظام سلامت اجرایی شده است، گفت: این طرح گامی در جهت تأمین سلامت مردم و اقدامی اصولی برای رفع دغدغه های مردم در این بخش است.

وی با اشاره به تأثیرات ایجاد پرونده الکترونیک سلامت برای مردم، تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا نیازمند آحاد جامعه به خدمات بیمه ای افزایش یافته است که نیازمند تقویت و توسعه دولت الکترونیک هستیم.

زارع ادامه داد: تسهیلات و اقداماتی که بیمه سلامت در این مدت در اختیار مردم قرار داده و به انجام رسانده، از جمله نسخه الکترونیکی و ارائه خدمات متنوع بیمه ای در فرآیند مدیریت بیماری مؤثر بود که باید است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50درصد گیلانیان تحت پوشش بیمه سلامت/تقویت دولت الکترونیک لازم است

50درصد گیلانیان تحت پوشش بیمه سلامت/تقویت دولت الکترونیک لازم است