مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:052020-10-26سياسي

ماجرای ساخت داروی درمان قطعی کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس، 27 مهر 99 در صحن علنی مجلس ادعا کرد که هشت ماه پیش داروی درمان قطعی کرونا به دانشگاه بقیه الله (عج) ارائه شده، - عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در واکنش به ادعای ساخت داروی درمان قطعی کرونا، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمدحسین فلاحی نماینده مردم همدان در مجلس، 27 مهر 99 در صحن علنی مجلس ادعا کرد که هشت ماه پیش داروی درمان قطعی کرونا به دانشگاه بقیه الله (عج) ارائه شده، اما اقدامی در این مورد انجام نشده است.

یونس پناهی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) در واکنش به این ادعا گفت: طبق قوانین سازمان غذا و دارو، هر دارویی جهت ورود به چرخه درمان، باید توسط یک شرکت داروسازی تولید شود و بعد سازمان غذا و دارو مجوز مطالعه این دارو بر روی انسان را می دهد.

در گام بعد باید دارو در یکی از دانشگاه های علوم پزشکی کشور مجوز اخلاق کسب کند و فرآورده دارویی در سامانه مطالعات بالینی ثبت شده و بعد به صورت یک مطالعه بالینی روی بیمار انجام شود.

وی با بیان اینکه در جریان داروی مورد ادعای نماینده مردم همدان در مجلس، این مراحل قانونی صورت نپذیرفته، تصریح کرد: این گروه داروی خود را پیش از طی این مراحل به مراکز غیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای ساخت داروی درمان قطعی کرونا

ماجرای ساخت داروی درمان قطعی کرونا