مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:002020-10-26اجتماعي

رکود طرح مدیریت پسماند در سایه کرونا


مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: اکنون تفکیک زباله، پردازش زباله و ایجاد سایت های زباله به حالت راکد درآمده که امیدواریم هرچه سریع تر این بیماری رفع شود و بتوانیم برنامه های مدیریت پسماند را با کیفیت بهتری دنبال کنیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی گفت: اکنون تفکیک زباله، پردازش زباله و ایجاد سایت های زباله به حالت راکد درآمده که امیدواریم هرچه سریع تر این بیماری رفع شود و بتوانیم برنامه های مدیریت پسماند را با کیفیت بهتری دنبال کنیم.

حسن اکبری در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه موضوع زباله های کرونایی بسیار نگران کننده است اظهار کرد: تلاش زیادی در زمینه تفکیک زباله خشک و تر انجام شده است که با شیوع کرونا تلاش ها به حالت راکد درآمد.

وی با بیان اینکه مجبور به رعایت دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت هستیم، افزود: اکنون با شیوع کرونا، مصرف موادی که قبلا معمول نبوده بیشتر شده و بالاجبار تولید زباله های پلاستیکی بیشتر شده و از سویی دیگر مسئله بازیافت آنان مطرح نیست.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان جنوبی بیان کرد: اکنون تفکیک زباله، پردازش زباله و ایجاد سایت های زباله به حالت راکد درآمده که امیدواریم هرچه سریع تر این بیماری رفع شود و بتوانیم برنامه های مدیریت پسماند را با کیفیت بهتری دنبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکود طرح مدیریت پسماند در سایه کرونا

رکود طرح مدیریت پسماند در سایه کرونا