مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 06:452020-10-26سياسي

حل مشکل مرکز دفن زباله تموشل لاهیجان تا سه سال آینده


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با اشاره به رفع مشکلات مرکز دفن زباله تموشل در لاهیجان گفت: با تحقق بودجه پیش بینی شده و همچنین برنامه ریزی های صورت گرفته این مرکز دفن زباله تا سه سال آینده از این وضعیت خارج و بهسازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان،  سامانه یکی از موضوعاتی بود که توسط مخاطبان در سامانه فارس من ثبت شده است مخاطب در این سوژه مطرح کرده است که محل دفن زباله به روش سنتی بدون داشتن زباله سوز و عدم امکانات پیشرفته دنیا که در نزدیکی زندان لاهیجان است ما زندانبان را ازلحاظ روحی و روانی بیمار کرده و به بیماری های ریوی و داخلی مبتلا شده ایم.

خواهشمندم پیگیری شود ما را از این معضل نجات دهید.

علی اوسط اکبری مقدم دراین باره امروز در حاشیه بازدید از محل دفن زباله تموشل لاهیجان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه معضل دفن زباله در استان گیلان نیاز به یک برنامه ریزی دقیق دارد، اظهار کرد: در چند ماه اخیر برای رفع مشکل پسماند در استان گیلان اقدامات و جلسات بسیار خوبی برگزار و با برنامه ریزی های شکل گرفته در تلاشیم این مشکل هر چه سریع تر برطرف شود.

وی با اشاره به رفع مشکلات مرکز دفن زباله تموشل در لاهیجان افزود: در این خصوص جلسات متعددی را با مسؤولین مربوطه انجام و با تحقق بودجه پیش بینی شده و همچنین برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حل مشکل مرکز دفن زباله تموشل لاهیجان تا سه سال آینده

حل مشکل مرکز دفن زباله تموشل لاهیجان تا سه سال آینده