مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 06:352020-10-26سياسي

اجرای طرح «امران سلامت» در راستای مقابله با کرونا ویروس در همدان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از اجرای طرح کشوری «امران سلامت» در همدان با هدف پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا و مقابله با این ویروس خبر داد.

- همدان - مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از اجرای طرح کشوری امران سلامت در همدان با هدف پیشگیری از ابتلاء به ویروس کرونا و مقابله با این ویروس خبر داد.

علی سنجربگی در گفتگو با ، جمعیت هلال احمر ایران نسبت به تدوین شیوه نامه و اجرای طرح آمران سلامت اقدام کرده تا بر اساس این طرح در کلانشهرها 50 پایگاه و در سایر شهرها حداکثر 10 پایگاه تشکیل و در قالب تیم های سه نفره سحر و نیروهای امدادگر داوطلب و داوطلبان علاقمند فعالیت کنند.

سنجربگی با بیان اینکه پایگاه مورد نظر نزدیک ساختمان های اداری و امدادی به صورت چادر برپا می شوند، گفت: تیم ها در اماکن شلوغ شهرها مثل فروشگاه های بزرگ، ترمینال های مسافربری، میادین اصلی شهر و بازار استقرار می یابند و هر روز از ساعت 10 صبح تا 16 به مدت 10 روز فعالیت خواهند کرد.

وی به شرایط اختصاصی نیروها و اعضای پایگاه های مجری اشاره کرد و گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت فردی اجرا کنندگان این طرح از اهمیت ویژه ای برخوردار است و آنها باید با حفظ فاصله اجتماعی و امر به نکات بهداشتی و تذکر و راهنمایی مردم به صورت آرام و به دور از هرگونه درگیری و با حف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «امران سلامت» در راستای مقابله با کرونا ویروس در همدان

اجرای طرح «امران سلامت» در راستای مقابله با کرونا ویروس در همدان