مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 04:552020-10-26اقتصادي

تاثیر مشکلات مالی کشاورززادگان بر فروش اراضی کشاورزان


کشاورزان در برابر مشکلات خود صبور هستند، اما در برابر مشکلات مالی فرزندانشان به خصوص تامین هزینه های ازدواج و تشکلیل خانواده ناچار به فروش زمین می شوند.

- ایسنا/گیلان مدیر جهاد کشاورزی صومعه سرا گفت: کشاورزان در برابر مشکلات خود صبور هستند، اما در برابر مشکلات مالی فرزندانشان به خصوص تامین هزینه های ازدواج و تشکلیل خانواده ناچار به فروش زمین می شوند.

     احمد پادیاب در گفت و گو با ایسنا گفت: صومعه سرا یکی از شهرستان های تولیدکننده برنج با کیفیت کشور است و همه تلاش ما این است که اراضی ارزشمند کشاورزی به خصوص شالیزارها فقط به تولید برنج اختصاص داشته باشد و به هیچ وجه شاهد تغییرکابری در آن ها نباشیم.

وی با اشاره به اینکه شرایط آب و هوایی بر تولید و درآمد برنجکاران تاثیر زیادی می گذارد، افزود: شرایط آب و هوایی امسال و بارندگی های زیادی که رخ داد بر تولید برنج اولیه و راتون تاثیر گذاشت و موجب کاهش تولید برنج این شهرستان نسبت به سال گذشته شد.

تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان از راهکارهای مقابله با ویلاسازی پادیاب خاطرنشان کرد: برای اینکه کشاورزان هنگام مواجه شدن با کاهش محصول خود و تامین نیازهای خانواده دچار مشکل نباشند و به فکر فروش زمین نیفتند، باید تدابیر خاص از جمله ارائه تسهیلات ارزان قیمت اندیشیده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر مشکلات مالی کشاورززادگان بر فروش اراضی کشاورزان

تاثیر مشکلات مالی کشاورززادگان بر فروش اراضی کشاورزان