مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 18:102020-10-25اقتصادي

فرآیند واگذاری اراضی دولتی در یزدالکترونیکی شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد با بیان این که برای اولین بار در استان بانک اطلاعاتی اراضی واگذار شده دولتی برای طرح های کشاورزی و غیرکشاورزی احصا شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری، محسن صادقیان  با ارائه گزارشی از اراضی واگذار شده دولتی در سال های گذشته در شورای برنامه ریزی و توسعه استان، اظهار کرد: اطلاعات موجود در بانک اطلاعاتی اراضی دولتی به دو دسته طرح های کشاورزی و وابسته به کشاورزی و طرح های غیر کشاورزی تقسیم بندی شده است.

 وی افزود: سامانه سماک برای الکترونیکی کردن روند واگذاری ها، تسریع در این فرآیند و ایجاد شفافیت، راه اندازی شده و تمام واگذاری ها برای طرح های کشاورزی و غیرکشاورزی از طریق این سامانه انجام خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گفت: در گام اول اراضی واگذار شده برای طرح های غیر کشاورزی مورد بررسی و پایش قرار گرفت.

به گفته صادقیان برای این منظور کمیته ای در هر شهرستان برای این پایش تشکیل شد و گزارش پیشرفت هر کدام از طرح ها اعلام گردید.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 775 مورد واگذاری که در سالهای گذشته برای طرح های غیرکشاورزی و صنعتی واگذار شده و دارای پیشرفت فیزیکی پایین بودند، برای تعیین تکلیف به کمیسیون ماده 33 ارجاع شده و از این تعداد 102 مور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند واگذاری اراضی دولتی در یزدالکترونیکی شد

فرآیند واگذاری اراضی دولتی در یزدالکترونیکی شد