مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 16:252020-10-25اقتصادي

تامین اعتبارطرح های حوزه راه در آذربایجان غربی


رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: اعتبار لازم برای افتتاح طرح های فاخر حوزه راه در آذربایجان غربی تامین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از استانداری آذربایجان غربی، سعید جغتایی در بازدیداز پروژه های راهسازی آذربایجان غربی، اظهار داشت: اعتبار لازم برای افتتاح طرح های فاخر حوزه راه این استان تامین می شود.

وی افزود: پروژه های راهداری، راه سازی و طرح های ابرار در این استان با وجود کمبود اعتبار تعطیل نشده و به خوبی مدیریت شده است.

رییس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور اضافه کرد: سعی می کنیم با تامین و تخصیص اعتبار مورد نیاز، زمینه افتتاح این طرح های فاخر در آذربایجان غربی را فراهم کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی هم در این جلسه گفت: تعریض و بهسازی محور میاندوآب -  شاهین دژ، نقده - اشنویه، اشنویه - ارومیه، محور سه راهی ایواوغلی - بازرگان، مرگنلر - پلدشت و محور سه راهی ایواوغلی تا خوی از جمله طرح های مهم در دست اجرای این اداره کل است.

ارسلان شکری افزود: سه راهی چایپاره، طرح های ابرار و آسفالت محورهای روستایی نظیر محور الند خوی و پل ها و ابنیه های فنی مثل پل پوش آباد اشنویه، مهلذان خوی و گلستانه ارومیه از دیگر طرح های در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین اعتبارطرح های حوزه راه در آذربایجان غربی

تامین اعتبارطرح های حوزه راه در آذربایجان غربی