مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 14:452020-10-25سياسي

دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران بسیار ارزشمند است


ابلاغ دستورالعمل ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان به خوبی از سوی آیت الله رییسی مطرح شده و قطعا می تواند توجه قضات را به این مسئله معطوف کند.

- ابوالفضل ابوترابی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان از سوی قوه قضاییه گفت: به واقع خلاء این دستورالعمل احساس می شد چرا تاکنون التفاتی از سوی قضات پیرو مقابله با ترک فعل انجام نشده بود.

وی تأکید کرد: دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران برای نخستین بار و با اهتمام آیت الله رییسی عملیاتی شد منتها ما نباید فراموش کنیم که برخی از ترک فعل ها از طریق افرادی انجام می شود که آن افراد انگیزه براندازی نظام را در سر می پرورانند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: برخی از ترک فعل ها به واقع در میان و بلند مدت آثار جبران ناپذیری بر نظام و کشور می گذارد به عنوان مثال وقتی نگذاریم پالایشگاه ساخته شود و یا اینکه نگذاریم مسکن سازی در کشور رونق بگیرد و مسکن ساخته شود و حتی به این مسئله هم افتخار کنیم تبعات آن جبران ناپذیر خواهد شد.

وی تأکید کرد: برخی از ترک فعل ها به واقع کشور را دچار بحران های اساسی می کند لذا اگر مشخص شود که این ترک فعل با انگیزه براندازانه پیش می رود حتی مشمول اعدام هم می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران بسیار ارزشمند است

دستورالعمل نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران بسیار ارزشمند است