مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 14:352020-10-25ورزشي

انتقاد شدید عضو هیات مدیره باشگاه شهرخودرو از مسئولان هیئت فوتبال خراسان


متاسفانه دوستان با این طرز فکر مسموم و غیرفوتبالی، تیم های چون ابومسلم و پیام را به جایی بردند که امروز کمتر اسمی از آنها شنیده می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از سایت باشگاه شهرخودرو، مقصود خدایی در واکنش به اظهارات رییس هیات فوتبال خراسان رضوی در خصوص ارزش افزوده این باشگاه برای مدیران شهرخودرو، اظهار داشت: واقعا نمی فهمم در فاصله کمتر از دو هفته به شروع لیگ، این چه اظهارات نامتعارف و عجیبی است که از جانب متولی فوتبال خراسان مطرح می شود! جایی که خودش را متولی استان می داند به عوض حمایت از تیم این استان با نقاب کدخدامنشی شروع به سهم خواهی از موفقیت ها می کند و تمرکز نماینده افتخارآفرین خراسان بزرگ را با حرف هایی از جنس فرافکنی در آستانه لیگ به هم می ریزد.

 وی افزود: متاسفانه امروز شهرخودرو پس از اردوی آماده سازی خوبش در تهران، به عوض تمرکز برای شروع پرقدرت برای لیگ باید پاسخ کسانی را بدهد که به عوض دغدغه مسئولیت شان در رتق و فتق مشکلات نماینده فوتبال استان، با حرف‎های غیرفوتبالی تیشه به ریشه نماینده فوتبال استان خودشان می زنند؛ کسانی که یک ریال حاضر به هزینه از جیبشان نیستند و حالا کسی که برای تیم شهرشان هزینه می کند را متهم به ارزش افزوده می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد شدید عضو هیات مدیره باشگاه شهرخودرو از مسئولان هیئت فوتبال خراسان

انتقاد شدید عضو هیات مدیره باشگاه شهرخودرو از مسئولان هیئت فوتبال خراسان