مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 12:202020-10-25سياسي

سردار پاکپور:در حفط تمامیت ارضی کشور یا کسی تعارف نداریم


سردار پاکپور در بازدید از مناطق مرزی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه نسبت به امنیت و آرامش مردم کشورمان با کسی تعارف نداریم گفت: برای تمامیت ارضی همه کشورهای منطقه احترام قائلیم و هیچ تغییری در ژئو پلیتیک مرزها را نمی پذیریم و این موضوع خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است.

- سردار پاکپور در بازدید از مناطق مرزی آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه نسبت به امنیت و آرامش مردم کشورمان با کسی تعارف نداریم گفت: برای تمامیت ارضی همه کشورهای منطقه احترام قائلیم و هیچ تغییری در ژئو پلیتیک مرزها را نمی پذیریم و این موضوع خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز ؛ سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از مناطق مرزی جمهوری اسلامی ایران در مجاورت محل درگیری دو کشور آذربایجان و ارمنستان اظهار کرد: از ابتدای درگیری ها توسط مسئولین مرزبانی جمهوری اسلامی ایران به طرف های درگیر اخطار داده شده بود که هر گونه اقدامی که مخل امنیت و آرامش مردم منطقه باشد مورد پذیرش ما نیست.

سردار پاکپور در این بازدید بر اهمیت تقویت تمهیدات دفاعی امنیتی متناسب با وضعیت مناطق پیرامونی و حضور یگان های جدید نیروی زمینی سپاه در مناطق مرزی مجاور محل درگیری های اخیر تاکید کرد و افزود: این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار پاکپور:در حفط تمامیت ارضی کشور یا کسی تعارف نداریم

سردار پاکپور:در حفط تمامیت ارضی کشور یا کسی تعارف نداریم