مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 12:002020-10-25سياسي

سالاری: تفاوت چندانی میان ترامپ و بایدن در خصوص ایران وجود ندارد


رییس شورای مرکزی حزب همبستگی ایران اسلامی درخصوص تاثیر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر سیاست و اقتصاد ایران گفت: واقعیت این است که دو حزب دموکرات و جمهوری خواه در مجموعه ای از محورهای تقابل با جمهوری اسلامی دارای وجه اشتراک قابل توجهی هستند .

- رییس شورای مرکزی حزب همبستگی ایران اسلامی درخصوص تاثیر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر سیاست و اقتصاد ایران گفت: واقعیت این است که دو حزب دموکرات و جمهوری خواه در مجموعه ای از محورهای تقابل با جمهوری اسلامی دارای وجه اشتراک قابل توجهی هستند .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد سالاری در نشست ایران، سیاست که توسط حزب ندای ایرانیان برگزار شد، افزود: سیاه و سفید دیدن انتخابات آمریکا و تصور اینکه با روی کار آمدن یکی از کاندیداها تحول چشمگیری در رابطه ایران و آمریکا و یا وضعیت تحریم های ظالمانه علیه کشورمان به وجود خواهد آمد، انتظاری ساده انگارانه و تقلیل گرایانه است، البته قطعا روش هر کدام از احزاب و کاندیداهای آنان در مواجهه با ایران متفاوت است.

عضو شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان افزود: حزب دموکرات در سال های گذشته تلاش کرده تا استراتژی مقابله با ایران را با اجماع جهانی و در سطح شورای امنیت و همراهی هم پیمانان اروپایی خود و در پای میز مذاکره به سرانجام برساند اما جمهوری خواهان و به خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالاری: تفاوت چندانی میان ترامپ و بایدن در خصوص ایران وجود ندارد

سالاری: تفاوت چندانی میان ترامپ و بایدن در خصوص ایران وجود ندارد