مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 12:002020-10-25سياسي

جزییات مرگ مهرداد سپهری از زبان بازپرس مشهدی


بازپرس قتل مشهد در خصوص فوت مهرداد سپهری در ماجرای حضور پلیس، گفت: پرونده این فرد در حال حاضر به دادسرای نظام رفته است و کارهای اولیه را ما انجام دادیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، علی اکبر احمدی‌نژاد بازپرس قتل مشهد در خصوص فوت مهرداد سپهری در ماجرای حضور پلیس، گفت: پرونده این فرد در حال حاضر به دادسرای نظام رفته است و کار‌های اولیه را ما انجام دادیم.

او با بیان اینکه خانواده این فرد مدعی بودند که بستگان همسر این فرد او را مورد ضرب و شتم قرار داده اند، افزود: خانواده او مدعی بودند که به جز بستگان همسر، حتی کسبه محل هم او را کتک می‌زدند و سپس پلیس آمده‌است و یا اسپری یا شوکر زده است، اما الان می‌بینیم روی این مانور داده می‌شود که کار نیروی انتظامی است.

بازپرس قتل مشهد با تاکید بر اینکه پزشکی قانونی باید علت مرگ را تعیین کند، ادامه داد: روی جسد این فرد و روی گردن او آثار ضرب و جرح وجود داشت که نشان از کتک‌کاری است.

احمدی‌نژاد بیان کرد: با توجه به اینکه ماموران نظامی بودند و دستور مقام قضایی نداشتند و با تماس با پلیس 110 آمده بودند پرونده در دادسرای نظام است که ما به آن‌ها اعلام کردیم و خود بازپرس دادسرای نظام وارد تحقیقات میدانی شد و بعد از آن از ماموران تحقیقات نکردم، اما در پزشکی قانونی بودم و صحبت‌های آن‌ها ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات مرگ مهرداد سپهری از زبان بازپرس مشهدی

جزییات مرگ مهرداد سپهری از زبان بازپرس مشهدی