مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 09:202020-10-25اقتصادي

بهره مندی حدود 20 هزار نفر از خدمات بهداشتی و درمانی در طرح نذر آب 3


رییس جمعیت هلال احمر اقدامات این جمعیت در اجرای طرح ملی «نذر آب 3» را تشریح کرد و از بهره مندی حدود 20 هزار نفر از خدمات بهداشتی و درمانی در قالب این طرح خبرداد.

- رییس جمعیت هلال احمر اقدامات این جمعیت در اجرای طرح ملی نذر آب 3 را تشریح کرد و از بهره مندی حدود 20 هزار نفر از خدمات بهداشتی و درمانی در قالب این طرح خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر کریم همتی با تشریح اقدامات جمعیت هلال احمر در اجرای طرح ملی نذر آب 3 که از نیمه شهریور تا 21 مهر ماه سال جاری برگزار شد، گفت: سومین مرحله اجرای طرح نذر آب در 6 شهرستان نیکشهر، چابهار، هامون، نیمروز، ایرانشهر و خاش استان سیستان و بلوچستان، سه شهرستان نهبندان، سربیشه و خوسف استان خراسان جنوبی، یک شهرستان ریگان استان کرمان و دو شهرستان بندرلنگه و حاجی آباد استان هرمزگان که تنش های آبی دارند، برگزار شد.

وی افزود: در اجرای این طرح ملی داوطلبانه و بشردوستانه از توان استان های برخوردار از جمله زنجان، مرکزی، قزوین، گلستان، قم، تهران، یزد، خراسان رضوی، اصفهان، کرمان، بوشهر و فارس به عنوان استان های معین شهرستان های یادشده و استان های همدان، اردبیل، آذربایجان شرقی، خوزستان، گیلان، البرز، سمنان، خراسان شمالی، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، مازندران و کیش نیز به عنوان استان های پشتیبان است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی حدود 20 هزار نفر از خدمات بهداشتی و درمانی در طرح نذر آب 3

بهره مندی حدود 20 هزار نفر از خدمات بهداشتی و درمانی در طرح نذر آب 3