مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 09:152020-10-25فناوري

اجرای پیمایش ملی ارزیابی شکاف دیجیتالی جنسیتی با تمرکز بر بانوان


طرح «مشاوره و اجرای پیمایش ملی ارزیابی شکاف دیجیتالی جنسیتی با تمرکز بر بانوان»، توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با همکاری پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی و معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی در حال انجام است.

- توسط پژوهشکده فناوری اطلاعات جهاد دانشگاهی صورت می گیرد اجرای پیمایش ملی ارزیابی شکاف دیجیتالی جنسیتی با تمرکز بر بانوان طرح مشاوره و اجرای پیمایش ملی ارزیابی شکاف دیجیتالی جنسیتی با تمرکز بر بانوان ، توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران با همکاری پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی و معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قرارداد پروژه مشاوره و اجرای پیمایش ملی ارزیابی شکاف دیجیتالی جنسیتی با تمرکز بر بانوان توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران و در راستای اجرای پژوهش تدوین نقشه ملی و بسته سیاستی اولویت های بخشICT برای توانمندسازی زنان با پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاددانشگاهی منعقد شد.

مهندس وحید ضرابی، مدیر این پروژه اظهار کرد: این طرح با محوریت گروه پژوهشی توسعه مدل های کسب وکار در حوزه IT و با همکاری معاونت فرهنگی سازمان جهاد خواجه نصیر و گروه پژوهشی تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای پیمایش ملی ارزیابی شکاف دیجیتالی جنسیتی با تمرکز بر بانوان

اجرای پیمایش ملی ارزیابی شکاف دیجیتالی جنسیتی با تمرکز بر بانوان