مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 08:202020-10-25سياسي

سنگ اندازان در مقابل وقف، غافل هستند که خداوند مسیر را باز می کند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: کسانی که در مقابل امر مبارک وقف غافل هستند و نمی دانند که خداوند مسیر را باز می کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی گفت: کسانی که در مقابل امر مبارک وقف غافل هستند و نمی دانند که خداوند مسیر را باز می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی در جلسه نشست با هیأت های امنای بقاع شاخص و مساجد دارای رقبه آذربایجان شرقی اظهار کرد: واقفان خیراندیش و خیراندیشان واقف افرادی هستند که از سفره دنیا برخاستند تا یاد و نامشان ماندگار باشد و در واقع شهدا واقف جان بودند و جان خود را وقف دین کردند و واقفین مال نیز با وقف اموال خود از مرز خودخواهی گذشتند و به مرز دیگرخواهی شتافتند.

وی ادامه داد: آنچه که می تواند نیازمندی های امروز جامعه را پاسخ دهد امر مبارک وقف است و وقف می تواند به نیازهای اجتماعی فرهنگی و اقتصادی جامعه پاسخ دهد و درواقع وقف پشتوانه ی اقتصادی اسلام است وی در ادامه صحبت های خود با اشاره به افتتاح ساختمان های نواحی سه و چهار اوقاف شهرستان تبریز گفت: اخیراً توفیق پیدا کردیم که دو ناحیه دیگر به نواحی تبریز اضافه کنیم و نواحی تخصصی سه و چهار را افتتاح کنیم که به ترتیب مختص موقوفات قائم مقام فراهانی و ربع رشیدی خواهند بود و این دو ناحیه نواحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ اندازان در مقابل وقف، غافل هستند که خداوند مسیر را باز می کند

سنگ اندازان در مقابل وقف، غافل هستند که خداوند مسیر را باز می کند