مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 08:102020-10-25سياسي

انسجام شیعه در زمان امام عسکری(ع) بی نظیر بود


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه خفقان در دوران امام هادی(ع) و امام عسکری(ع) بیش از سایر ائمه(ع) بوده است، گفت: - مشهد ـ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه خفقان در دوران امام هادی(ع) و امام عسکری(ع) بیش از سایر ائمه(ع) بوده است، گفت: با وجود این خفقان، انسجام شیعه در این دوران بی نظیر بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد علم الهدی پیش از ظهر امروز در مراسم عزاداری امام حسن عسکری(ع) در حرم امام رضا(ع) با تأکید بر سیره شناسی در شناخت ولایت اهل بیت(ع)، اظهار کرد: با شناخت سیره سیاسی ائمه(ع)، می توان به مظلومیت آن ها در مقابل دشمنان پی برد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه دشمنان در مواجهه با اهل بیت (ع) از سیاست سرکوب بهره می بردند، گفت: همین سیاست باعث می شد تا مردم علاقه بیشتری به خاندان پیامبر(ص) پیدا کنند و در واقع می توان گفت که این تلاش دشمنان، تثبیت حقانیت اهل بیت(ع) را به دنبال داشت.

وی ادامه داد: البته بعد از کربلا، دشمنان نمی توانستند از این سیاست استفاده کنند از همین رو دست به تفرقه بین مسلمانان و اهل بیت(ع) زدند تا شاید اینگونه بتوانند از علاقه مردم به این خاندان کم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انسجام شیعه در زمان امام عسکری(ع) بی نظیر بود

انسجام شیعه در زمان امام عسکری(ع) بی نظیر بود