مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 07:552020-10-25ورزشي

هدف انقلاب اسلامی بازتولید انسان در تراز انقلاب مهدوی است


عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان، هدف انقلاب اسلامی را بازتولید انسان در تراز انقلاب مهدوی دانست و اضافه کرد: انقلاب اسلامی تاسیس شد تا آن آرزویی که ائمه معصومین(ع) در طول تاریخ داشته اند را محقق کند و لذا نباید غربت ائمه دوباره در جامعه تکرار شود.

- ایسنا/گیلان عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان، هدف انقلاب اسلامی را بازتولید انسان در تراز انقلاب مهدوی دانست و اضافه کرد: انقلاب اسلامی تاسیس شد تا آن آرزویی که ائمه معصومین(ع) در طول تاریخ داشته اند را محقق کند و لذا نباید غربت ائمه دوباره در جامعه تکرار شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی کریمیان در گفت وگو با ایسنا، آمادگی برای پذیرش حکومت جهانی امام زمان(عج) را نیازمند بررسی گذشته و آینده پژوهی دانست و اظهار کرد: وقتی به تاریخ بیش از 1400 ساله اسلام نگاه می کنیم، شاهد شهید شدن همه ائمه معصومین(ع) در زمان حیاتشان هستیم.

وی با بیان اینکه امامان(ع) عموما در حصر زندگی کردند، افزود: امیرالمومنین علی(ع) 25 سال خانه نشینی را متحمل شد و امام هادی و امام حسن عسکری(ع) در حصر خانگی به سر می بردند و در همان حصر خانگی نیز به شهادت رسیدند.

عضو هیئت علمی گروه معارف و الهیات دانشگاه گیلان، در پاسخ به این سوال که چرا امام زمان(عج) ظهور نمی کند؟ ، گفت: اگر امام زمان ظهور می کرد همان حوادث تکرار می شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف انقلاب اسلامی بازتولید انسان در تراز انقلاب مهدوی است

هدف انقلاب اسلامی بازتولید انسان در تراز انقلاب مهدوی است