مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1399 ساعت 07:352020-10-25سياسي

جوابیه شرکت آبفا قروه به گزارش فارس/ آبرسانی به جداقایه در برنامه آبفا قرار دارد


شرکت آبفا قروه در واکنش به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس در خصوص مشکل آب روستای جداقایه، در جوابیه ای اعلام کرده که در صورت تامین اعتبار اجرای شبکه توزیع و خط انتقال به طول 3.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، انعکاس مسائل و مشکلات جامعه و همچنین مطالبه گری از مسوولان و ادارات برای خبرگزاری فارس در کردستان یک اصل است که خبرنگاران این رسانه آن را دنبال نی کنند.

به دنبال تهیه و انتشار سلسله گزارش های ویدیویی از مناطق محروم استان و مشکلات روستاییان، گزارشی با عنوان ساکنان جداقایه آب آرسنیک دار نمی نوشند در این رسانه منتشر شد که امور آب و فاضلاب شهرستان قروه جوابیه ای به دفتر استانی خبرگزاری فارس ارسال کرده است.

مدیر محترم خبرگزاری فارس در کردستان با سلام؛ احتراما در پاسخ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبری تصویری منتشر شده در آن خبرگزاری در تاریخ 20/7/1399 با عنوان ساکنان جداقایه آب آرسنیک دار نمی نوشند ، مقتضی است توضیحات زیر را جهت تنویر افکار عمومی منتشر نمایید.

از ابتدای سال جاری با طرح ادغام آب و فاضلاب شهری و روستایی، در راستای رفع بحران کمبود آب 45 روستای شهرستان قروه از 102 روستای تحت پوشش، اقداماتی چون راه اندازی و تجهیز چاه، اجرای خط انتقال و احداث ایستگاه پمپاژ توسط امور آبفا قروه انجام گرفته که منجر به رفع مشکل تأمین آب چند ساله 40 روستا گردیده و مشکلات 5


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه شرکت آبفا قروه به گزارش فارس/ آبرسانی به جداقایه در برنامه آبفا قرار دارد

جوابیه شرکت آبفا قروه به گزارش فارس/ آبرسانی به جداقایه در برنامه آبفا قرار دارد